Buscar este blog

martes, 16 de abril de 2013

Salm des de l'interior

A la recerca del sentit de la vida
 
Com si comencés a sortir d'un somni, així em sento, Senyor Jesús.
Començo a assaborir l'alba d'un nou dia,
i és quelcom així com la pau després de la tempestat.
 
Un arc de Sant Martí s'obre sobre la meva vida a la recerca
i ara sé que després de la tempestat ve la calma.
Senyor Jesús, Senyor de l'assossec i de la serenitat,
acompanya'm en aquest nou camí que estreno.
 
Jo vull, Senyor, posar la meva mirada a l'interior.
Vull obrir els ulls del cor i amb 'nous ulls de veure' mirar la llum
i buscar el bé i la bellesa, la veritat i l'amor en el meu cor amagat i silenciós.
 
Vull, Senyor, construir  la meva vida des de la Vida.
Vull aixecar el meu vol des d'una llibertat responsable.
Vull fer veritat en el meu camí des de la Veritat.
Vull, Senyor, viure l'amor i el servei des de l'Amor.
 
Et necessito, Tu que ets la resposta a la meva recerca.
Senyor Jesús, jo vull un sentit per a la meva vida,
Vull créixer a la recerca de raons per a la meva existència;
trobar l'ideal, la norma, el model de ser home o dona.
Senyor Jesús: vull viure amb força i des de dins!
 
Senyor Jesús, vull demanar-te força per optar.
Força per optar com a persona, com a home.
Força per optar per una fe ferma en tu.;
per optar per la comunitat en què visc.
Força per optar per un projecte de vida;
per optar pels necessitats d'ajuda.
Força per optar per una vida sense terme;
per optar i viure sempre decidit
a començar de nou.
Text anónim

No hay comentarios:

Publicar un comentario