El temps en què vivim la paraula “influencer” està a l'ordre del dia. Es definiria com una persona que compta amb certa credibilitat sobre un tema concret, i per la seva presència i influència es pot arribar a convertir en un prescriptor interessant per a una marca.
Hem de tenir en compte però que no tots els influencers encaixen amb la nostra marca o amb els nostres valors.
Per això, hem de saber identificar aquells que pels seus valors, estil, to i personalitat, s'assemblin més als nostres. Hi havia un temps en què tot valia. Avui, però, la clau és assegurar que hi ha un punt comú clar, aspecte que ens enganxa i ens sedueix... ens porta a voler seguir-lo.
Segurament Jesús de Natzaret seria un “influencer” de la seva època.
No deixava indiferent...oferia un missatge i un camí...convidava a formar part d'Ell mateix. El seu missatge continua sent vigent avui dia, més que mai, i ens ofereix un camí amb una visió i uns propòsits clars.
T'animes a voler conèixe-l
Per reflexionar:
“Influencers Vocacionales?”- https://rpj.es/wp-content/uploads/2020/06/RPJ-541-abril-2020-Influencers-vocacionales.pdf
Marissa Martinez
- del Equip PJV, Província Sant Ramon de Penyafort
No hay comentarios:
Publicar un comentario